مصاحبه آرشیو خبر ها
تحلیل روز؛ چرا الگری قاطعانه از ماندن در یووه حرف می زند؟!

تحلیل روز؛ چرا الگری قاطعانه از ماندن در یووه حرف می زند؟!

بر خلاف پرسش ملتهبِ «الگری می‌رود یا می‌ماند؟!» در رسانه‌های ایتالیایی، سیر اظهارات طرفین دوپهلو و متناقض جلوه می‌كند. در روزهایی كه مدیران با سیاست‌ سخن می‌گویند، از یك سو رسانه‌ها فهرستی از اسامی هیجان‌انگیز و گاهاً ناامیدكننده منتشر می‌كنند، و از سوی دیگر نیز مكس الگری دائماً بر طبل ماندن می‌كوبد. سوال اینجاست: در باشگاه یوونتوس چه خبر است؟ !

 

Jacopo Volpi روزنامه‌نگار و مفسر ورزشی شبكه Rai Sport در برنامه La Domenica Sportiva با اشاره به حاشیه‌های فراوان این روزها در خصوص آینده مكس الگری در یوونتوس، احتمال ابقاء او در سمتش را بررسی كرده و خاطرنشان ساخته وقوع این گمانه چندان دور از ذهن نیست.

 

 

اظهارات اخیر الگری در خصوص آینده كاری‌اش با یوونتوس كه در آن عمدتاً اصرار بر ماندن دارد، بیشتر نشان دهنده آن است كه مسئله‌ای مجهول و متناقض در این باشگاه وجود دارد.
بعد از شكست مقابل آژاكس و خارج شدن یووه از جمع تیم‌های مدعی در لیگ قهرمانان اروپا همه نگاه‌ها با خشمی گسترده به سوی الگری دوخته شد. برای تسكین ناراحتی‌های فراوان هواداران، رسانه‌ها از طریق منابع موثق خبری‌شان به گمانه‌زنی در خصوص شنیده‌هایشان از تصمیمات احتمالی مدیران یوونتوس برای هدایت این تیم در فصل بعد خبر می‌دادند.
با اين حال به نظر می‌رسد مدیران ارشد در اتاق فكر باشگاه در حال تصمیم‌گیری برای خروج از ناكامی‌های اروپایی یووه در فصل بعد هستند و بر اساس گفتگوهای شفاهی با الگری، درصدد انتقال دست‌كم 4 بازیكن مؤثر و نسبتاً سرشناس در پست‌های موردنیاز هستند. خروجی برآیندها نشان می‌دهد آنچه این روزها در ذهن مدیران یووه می‌گذرد برخلاف رسانه‌ها بیش از آنكه معطوف به تغییر الگری باشد حول‌محور ورود بازیكنان كارگشا به باشگاه در تابستان پیش‌رو است.
كسی چه می‌داند شاید شایعات وداع الگری با یووه به نقطه پایانی خودش رسیده و حضور او برای فصل بعد نیز قطعی است كه او در هفته‌های اخیر اینگونه عملكرد و آینده‌اش را در مقابل میكروفون و دوربین‌های رسانه‌ها تأیید می‌كند و همانند آنچه پس از بازی مقابل رم شاهد آن بودیم با قاطعیت و اعتماد به نفس از ماندن سخن می‌گوید.

 

گفتنی است ماسیمیلیانو الگری در جدیدترین اظهاراتش، پس از شكست مقابل رم در گفتگو با خبرنگاران یادآور شده: «... قطعاً در یوونتوس خواهم ماند. جلسه من با آندره‌ا آنیلی در خصوص برنامه‌ریزی برای آینده است نه تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت من در یووه... »

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: